Maláta Monológok

Kilkenny

2017. október 25. - Fred Browski

8.jpgPelyhes állú koromban egy nagyon impozáns kis üveges, jó nevű (South Park ugrott be) sört csentünk el Dani barátommal a hűtőből - fater féltve őrzött esti mulatságát. Most valamivel hivatalosabb úton szereztem be és bontottam fel nagy elvárásokkal.
Könnyed, kicsit íztelen sör: egyszerűen eltűnik a számban. Nincs is benne különleges, de azt azért érezni, hogy nem világos sörről van szó, árnyaltabb az íze is.
"Se sör" - jegyeztem meg, bár lehet kicsit elfogultan kortyoltam neki, valamiféle tilosban járás izgalmát, a megérdemelt győztes ízt kerestem benne.

 

Főzde: Guinness & Co. [Írország]

Stílus: ÍR ALE

Alkoholtartalom: 4.3 %

Egészséggel fogyasztva: 2016

Ratebeer score 27

A bejegyzés trackback címe:

https://malatamono.blog.hu/api/trackback/id/tr9512988342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása